صنایع چرمی سی سی، با تولید مدل 1063، مدلی زیبا و جوان پسند با شمایلی کلاسیک در دو رنگ مشکی و عسلی، ارایه کرده است که در عین استحکام و دوام فوق العاده، تحسین هر کسی که به محصولات چرمی علاقه مند باشد را بر می انگیزد. مدل 1063،‌ دارای رویه ای از جنس چرم مرغوب گاوی است که با دوخت کاملا دستی و بر اساس قالب های موجود در کارگاه‌های کفش دوزی، طرحی نه کاملا ساده و نه خیلی شلوغ دارد.

صنایع چرمی سی سی، با تولید کفش چرمی مدل 1063، مدلی زیبا و جوان پسند با شمایلی کلاسیک و تا حدودی مشابه کفش های چرمی سنتی تبریز در دو رنگ مشکی و عسلی، ارایه کرده است که در عین استحکام و دوام فوق العاده، تحسین هر کسی که به محصولات چرمی علاقه مند باشد را بر می انگیزد. مدل 1063،‌ دارای رویه ای از جنس چرم مرغوب گاوی است که با دوخت کاملا دستی و بر اساس قالب های موجود در کارگاه‌های کفش دوزی، طرحی نه کاملا ساده و نه خیلی شلوغ دارد.

زیره این مدل از نوع چرم طبیعی گاو میش است. این نوع چرم معمولا برای قسمت های سخت کفش مورد استفاده قرار می گیرد تا هم شکل و حالت کفش بر اثر استفاده مداوم تغییر نکند و هم در برخی حالت ها مانع ضربه یا فشار به قسمت ای مختلف پا شود. همچنین پاشنه این مدل نیز از همان جنس چرم طبیعی گاو میش به کار رفته در زیره تهیه می شود که ظاهری یکپارچه به زیره و پاشنه آن می دهد.

نوع بست این مدل، از نوع بندی است و برای مدل عسلی رنگ آن از بندی با رنگ قهوه ای سوخته و برای مدل مشکی رنگ، از بندی با رنگ مشکی استفاده می شود.

یکی از خصوصیات کفش های چرمی، تهویه طبیعی از طریق روزنه‌های موجود در سطح چرم است. به همین دلیل تعریق پا در کفش های چرمی معمولا بسیار کمتر از کفش های غیر چرمی است. در بین چرم های مورد استفاده در کفش های چرمی، چرم بزی بهترین نوع چرم برای این منظور است و به همین دلیل در اکثر مدل های تولید شده توسط صنایع چرم سی سی، از چرم بزی به عنوان آستر داخلی کفش ها استفاده می شود. مدل 1063 نیز با دارا بودن آستری از نوع چرم طبیعی بزی، کفش ایده آل برای کسانی است که از تعریق زیاد پا و بوی نامطلوب ایجاد شده، ناراحت هستند.

کفش تبریز

همانطور که گفته شد این مدل به صورت کاملا دستی تولید می شود و صنایع چرم سی سی برای جلب اعتماد بیشتر مصرف کنندگان و با اعتماد به کیفیت محصول تولید شده، این مدل را با ضمانت یکساله ارایه می دهد. همچنین امکان سفارش برای دوخت اختصاصی (با اندازه یا طرح یا جنس متفاوت) این مدل وجود دارد. برای این کار می توانید با قسمت سفارشات صنایع چرم سی سی یا قسمت پشتیبانی فروشگاه اینترنتی سی سی تماس بگیرید.


وبسایت سی سی. کفش چرم تبریز